نوشته شده توسط : ادمین

هتل نور مشهد

معرفی : هتل نور یکی از هتل های سه ستاره شهر مشهد است که در سال 1386 در نزدیکی حرم مطهر امام هشتم افتتاح شد. این هتل در سال 1390 برای ارائه خدمات بهتر به شما مسافران تور مشهد بازسازی شد. در این هتل 87 واحد اقامتی وجود دارند که می توانید آن ها را به صورت BB یا فولبرد رزرو نمایید.

نرخ ویژه هتل درویشی 

قیمت هتل درویشی 

تور مشهد هتل درویشی پاییز 97 

تور مشهد هتل درویشی مهر 97 

تور مشهد هتل درویشی نوروز 98

هتل نور مشهد

امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع دو تخته ، سه تخته و آپارتمان هستند که در آن ها امکانات مینی بار،‌ تلویزیون،‌ سیستم تهویه مطبوع،‌ تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع،‌ کمد لباس و حمام با لوازم بهداشتی وجود دارد.

امکانات هتل : لابی، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، چایخانه سنتی،‌ تاکسی سرویس، خدمات تور، خدمات بلیط، پذیرش 24 ساعته، خدمات برای معلولین، پارکینگ،‌تشریفات ویژه ، روم سرویس، لاندری

هتل نور مشهد

رستوران هتل : رستوران هتل با ظرفیت 250 نفر در طبقه اول قرار گرفته است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در آن سرو می شود. کافی شاپ این هتل نیز در لابی قرار گرفته است. 

موقعیت مکانی هتل : این هتل در میدان بیت المقدس به سمت خیابان خسروی نو قرار گرفته است و ورودی باب الجواد حرم مطهر امام هشتم در نزدیکی آن قرار گرفته است. هم چنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی شهر مشهد 10 کیلومتر و تا ایستگاه راه آهن شهر مشهد 3 کیلومتر است. 

هتل نور مشهد

پیشنهاد ما : اگر در میان هتل های نزدیک حرم جست و جو می کنید هتل نور می تواند یکی از گزینه های مناسب پیش روی شما باشد که علاوه به نزدیکی به حرم ، دسترسی بسیار خوبی به دیگر نقاط شهر نیز دارد.

 



:: موضوعات مرتبط: هتل های مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های لوکس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل مرمر مشهد

معرفی : هتل دو ستاره مرمر مشهد در مجاورت حرم مطهر امام هشتم در سال 1394 افتتاح شد. هرکدام از قسمت های هتل اعم از اتاق ها ، رستوران و ... با رعایت استانداردهای جهانی هتل داری ساخته شده است و رضایت و راحتی شما مسافران تور مشهد در اولویت قرار داشته است. ساختمان هتل در 10 طبقه ساخته شده و دارای 27 واحد اقامتی است. امکان رزرو این واحدها به صورت فولبرد و یا BB وجود دارد. 

قیمت هتل درویشی 

نرخ ویژه هتل درویشی 

تور مشهد هتل درویشی پاییز 97 

تور مشهد هتل درویشی مهر 97 

تور مشهد هتل درویشی نوروز 98 

هتل مرمر مشهد

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل مرمر از نوع دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت هستند که امکانات مینی بار، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، دراور، کمد لباس، تلفن، اینترنت بی سیم(200 مگابایت اول رایگان)، حمام و لوازم بهداشتی در آن ها وجود دارد. اقامت برای کودکان زیر سه سال رایگان و برای کودکان سه تا هفت سال نیم بها محاسبه می شود.

امکانات هتل : لابی، آسانسور، صندوق امانات، تاکسی سرویس، گشت نیم روزی، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی،‌ پارکینگ اختصاصی، خدمات بیدار باش، لاندری، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته

هتل مرمر مشهد

رستوران هتل : رستوران هتل با ظرفیت 70 نفر در طبقه منفی دو قرار گرفته است و انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را سرو می کند.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان امام رضا ۸ و بعد از چهارراه سوم قرار گرفته است. فاصله این هتل تا ورودی باب الرضا حرم مطهر تنها 800 متر است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی شهر مشهد 8 کیلومتر و تا ایستگاه راه آهن تنها 5 کیلومتر است. فاصله هتل تا پارک کوهسنگی نیز 8 کیلومتر است.

هتل مرمر مشهد

پیشنهاد ما : هتل مرمر جزو معدود هتل های نوساز نزدیک حرم محسوب می شود که قیمت مناسبی نیز دارد. این هتل اقامت آرام و دل چسبی را برای شما به همراه خواهد داشت.



:: موضوعات مرتبط: هتل های مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 2 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های لوکس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل کوثر ناب مشهد

معرفی : هتل کوثر ناب یکی از هتل های 5 ستاره شهر مشهد است که در سال 1394 فعالین خود را آغاز کرد. ساختمان این هتل به صورت سه قسمت کنار هم است که هرکدام دارای 11 طبقه هستند. مساحت این هتل 3686 متر مربع است و خدمات آن به صورت BB ارائه می شود. به علت ارتفاع بالای ساختمان های هتل از واحدهای اقامتی دید کامل به حرم مطهر امام رضا (ع) وجود دارد. در هتل کوثر ناب در مجموع 174 واحد اقامتی برای شما مسافران تور مشهد وجود دارد. 

قیمت هتل درویشی 

نرخ ویژه هتل درویشی 

تور مشهد هتل درویشی پاییز 

تور مشهد هتل درویشی مهر 

هتل کوثر ناب مشهد

امکانات اتاق ها : واحدهای اقامتی این هتل از نوع سوئیت هستند که دارای متراژ بالایی بوده و بسیار تمیز هستند. در این واحدها امکاناتی نظیر یخچال، مبلمان،‌چای ساز، صندوق امانات ، تلفن، اینترنت بی سیم، امکانات پخت و پز، حمام با لوازم بهداشتی و سیستم تهویه مطبوع وجود دارد. برخی واحدهای هتل نیز مجهز به بالکن هستند.

امکانات هتل : لابی ، فروشگاه، سالن بیلیارد، صرافی، فضای سبز، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته،‌ روم سرویس، لاندری، خشکشویی، خودپرداز، سرویس حرم، فروشگاه، اتاق بازی ویدیویی، پارکینگ

هتل کوثر ناب مشهد

رستوران هتل : رستوران هتل با نام ناب با 150 نفر ظرفیت در طبقه ذوم قرار گرفته است. ساعت سرو صبحانه در این اتاق از 8 صبح تا 10:30 است. 

موقعیت مکانی هتل : هتل کوثر ناب در بلوار وحدت و اواسط بلوار کوثرناب قرار گرفته است. از حرم مطهر امام هشتم تا این هتل 15 دقیقه پباده فاصله است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی مشهد 15 دقیقه است و تا پارک کوهسنگی نیز 13 دقیقه فاصله دارد.

هتل کوثر ناب مشهد

پیشنهاد ما : این هتل در موقعیت مکانی نسبتا خوبی قرار گرفته است و وجود آشپزخانه در واحدهای اقامتی این هتل، آن را برای افرادی که علاقه ای به صرف غذا در رستوران ندارند و غذای خانگی را ترجیح می دهند مناسب ساخته است.

 



:: موضوعات مرتبط: هتل های مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های 5 ستاره مشهد,هتل های لوکس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 شهريور 1397 | نظرات ()